Zdrowie

Marketing placówek medycznych – czy warto?

Aktualnie marketing medyczny ma nam bardzo wiele do zaoferowania

 Aktualnie nie ma co ukrywać faktu, iż sam marketing usług medycznych ma nam bardzo wiele do zaoferowania, jednocześnie cieszy się sporym zastosowaniem w kontekście promowania działań gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Oczywiście rodzi się jednak pytanie, jak w aspekcie obowiązującej ustawy o zakazie reklamowania wśród lekarzy, aptekarzy lub placówek świadczących usług medyczne, działania promocyjne mogą być realizowane?

W bardzo prosty sposób, a mianowicie wystarczy nie stosować typowych form przyciągania uwagi poprzez zachęcanie, zapewnianie czy też wręcz zagwarantowanie iż dana usługa albo gabinet lekarski jest idealnym dla nas rozwiązaniem. Dzięki temu możemy między innymi przedstawić szereg informacji o zakresie świadczonych usług, specjalizacji, danych kontaktowych czy też umieścić je na banerze, prasie a nawet stronie internetowej.

Właśnie ta ostatnia opcja cieszy się ogromnym zainteresowaniem, w końcu potencjał internetu pozwala nam na dotarcie do znacznie większej grupy potencjalnych odbiorców, jednak niezbędna do tego celu jest strona internetowa. Tutaj jej stworzenie niech powierzone zostanie specjalistom, jacy na pewno dodatkowo zaoferują nam dużo bardziej kompleksowe metody jej promowania w sieci.

Pozycjonowanie stron internetowych pozwoli nam na uzyskanie wyższej pozycji w wyszukiwarce, a docenienie mocy social mediów na zwiększenie liczby ewentualnych osób do jakich ona w ten sposób dotrze.

 

Komentarze z Facebooka