Home / Bez kategorii / Po czym rozpoznać rodzaje budowy sylwetki mężczyzny?

Po czym rozpoznać rodzaje budowy sylwetki mężczyzny?

kulturysta Typ mezomorficzny. Urodzony bodybuilder. Można stwierdzić, że mezomorficy są kulturystami z natury. Budowanie mięśni nie jest dla nich żadnym problemem, choć te wymaga wysiłku, sile i sił. Również jak endo- i ektomorficy, mezomorficy mogą odnieść wiele korzyści z zdrowego treningu i diety. Oto kilka porad. Lepsze mięśnie, a jeszcze proporcje i symetrię budowy wykonujemy poprzez odpowiednią kombinację ćwiczeń siłowych, kiedy na dowód: przysiady, wiosłowanie i wyciskanie Mezomorficy dobrze znoszą długie sesje treningowe i bliższe odpoczynki między zestawami ćwiczeń (nie wysoce niż 45-60 sekund). Wystarcza im w zupełności 6-10 wyborów i 6-12 powtórzeń. Optymalna częstotliwość zadań to cztery dni w tygodniu : dwa dni ćwiczeń, jeden dzień odpoczynku. Na ogół do sieci mięśni wystarcza zwykła, zrównoważona dieta. Nie stoi potrzeba obciążania organizmu niezliczonymi liczbami białka czy węglowodanów. Jemy z rozsądkiem i trzymamy ilość tkanki tłuszczowej na prawidłowym poziomie.
Ruch na poprawę siły, każda grupa mięśniowa ćwiczona raz w tygodniu. Ruch na zdrowych kłopotach z niewielką kwotą powtórzeń w seriach (8-1).Przerwy pomiędzy seriami wydłużamy do 3-5 minut. Na konkretne liczby wykonujemy 8-10 serii, na drobne 6-8 serii.Trening oparty na ważnych ćwiczeniach z wykorzystaniem wolnych ciężarów. Czas trwania: 4-8 tygodni (nie dłużej) Rzeczywiście istnieje toż wyłącznie bardzo powszechny zapis, a od tych prawd są odstępstwa, bo każdy organizm reaguje inaczej na ostatnie same bodźce. I rzeczywiście w rzeczywistości, wszystek powinien zrobić sobie inny program – odpowiedni do swoich predyspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien być, jako platforma do dalszych prób zdobycia tego układu.
Spożywaj dziennie około 2g chudych protein na kilogram wagi ciała dziennie. Spożycie węglowodanów powinno zostać wysokie: 60-65% dziennej liczby kalorii. Fat ogranicz do 15% dobowej liczby kalorii. Częstość posiłków: 5-7 posiłków dziennie. Suplementy: Napoje białkowe i zmieniające posiłek. O czym pamiętać: Nie jedz tychże jednych spraw w obecnych jednych ilościach co tydzień – odmienność jest przyprawą życia! Zamiast starać się przechodzić przez pełny rok za mało tłuszczu, zwiększ ilość kalorii teraz i później po to, by spompować mięśnie. Tobie z możliwością zwiększają się mięśnie i ubywa tłuszczu, więc użyj ten prezent od losu.
Mezomorficzni posiadają wyższe 24-godzinne wykorzystanie energii, co oznacza, że spalają wiele kalorii zarówno podczas aktywności fizycznej, kiedy także w okresie odpoczynku niż ich rówieśnicy nie będący kulturystami, a mający tyle samo wzrostu i body fat. Kto mógłby chcieć więcej ? A nawet jeżeli z możliwością przybierasz mięśni i pozbywasz się niechcianego tłuszczu, nie spocznij laurach! Ciągle musisz starać się, by wyglądać jeszcze lepiej. Mezomorfik ma naturalną chęci do lenistwa również do treningu bez żadnego systemu czy strategii. Ułóż program jedzenia właściwej ilości białka, tłuszczu, cukrów i dodatków, by wykorzystać będący w tobie potencjał i aby mógł dostać niezwykłe wyniki.

Link sponsorowany: najlepsza odżywka na masę

O admin

Check Also

Nieznane granic różne witaminy C

O tworzeniu witaminy C na byt żywy powiedziano obecnie kilkoro. Stwierdzenia są posegregowane. Oceniana i …