Home / Moda / Zdrowie / Od połowy sierpnia aż do połowy października trwa sezon na śliwki

Od połowy sierpnia aż do połowy października trwa sezon na śliwki

Od połowy sierpnia aż do połowy października trwa czas na śliwki. Łatwo je używamy, używamy do powideł, kompotów czy napoi i suszymy. Czy jednak śliwki są zdrowe? Jak wykonują na polski organizm? Czy warto włączyć je do naszej diety? Przeczytaj tekst i doświadcz odpowiedzi na owe badania!
Śliwki zawierają szereg substancji odżywczych, korzystnych dla naszego zdrowia, między innymi pektyny, czyli płynny błonnik, witaminę C, A, E (bardzo rzadko trwa w rezultatach), a oraz witaminy z rodziny B (przede wszystkim B6). Gra tym śliwki to jeszcze źródło magnezu, potasu, żelaza, fosforu i wapnia.
Już powyższe dobroczynne substancje zawarte w śliwkach świadczą o tym, że te produkty są odpowiednie dla polskiego układu i warto przedstawić je do diety. Przyjrzyjmy się im blisko wszystko nieco bliżej.
Śliwki są owocami, które dobrze oddziałują na pozycję jelit oraz uczestniczą w pozbyciu się zaparć. Stąd same są dobrym elementem w profilaktyce przeciwko nowotworowi jelita grubego.


Zawartość witamin z rodziny B sprawia, że polski system nerwowy działa bardziej prawidłowo, dzięki temu śliwki mogą wykonać, że polskie samopoczucie się poprawi. Owoce na lepszy humor płacą się najciekawszym wyjściem.
Śliwki pomogą te niejadkom. Skoro nie musisz się zmusić do dania również trzymasz kiepski apetyt, zjedz kilka śliwek – pobudzają apetyt. Należy przecież pamiętać, żeby nie przesadzić z normą.
Liczba rodzajów śliwek jest ogromna. Warto wiedzieć, że też o niskiej skórce mają właściwości antyoksydacyjne, to stanowi zwalczają wolne rodniki. Tym jednym opóźniają proces starzenia się skóry.
Śliwki mogą pomóc odwrotnie – szczególnie kiedy zjemy ich za wiele. Mogą zawierać biegunkę i wywiady z żołądkiem. Zatem warto spożywać je z umiarem, nawet jeżeli lubimy ich smak i wyglądamy na nie z utęsknieniem przez pełny rok.
Śliwki są wielkie w błonnik, oraz tymże jednym ułatwiają trawienie i książkę jelit. Układ pokarmowy działa sprawniej. Nic zatem dziwnego, iż te owoce doskonale poradzą sobie jak naturalny moment w walce z zaparciami.
Śliwki są źródłem sorbitolu, czyli nieprzyswajalnego alkoholu cukrowego. Objęty stanowi on w skórce owoców. Jest on w jelitach takie środowisko, które zwiększa produkcję pożytecznych bakterii, usprawniających pracę jelit. Dodatkowo element ten w oczywisty sposób zachęca do siebie wodę, i taż nawilża jelita. W obecny technologia przyśpieszane jest wydalanie, co działa w potyczce z zaparciami.
W miąższu z serii objęte są wspomniane już pektyny, czyli rodzaj płynnego błonnika. Łączy się on z wódką oraz daje, że struktura masy kałowej zatrzymuje się prawidłowa. Dodatkowo leczy on w pozbyciu się wszystkich panujących w jelitach składnikach. Badany jest do uzupełnienia w modelu miotły, uczestniczącej w pozbyciu się wszystkiego, co sprawia zaparcia.
Choć surowe owoce pomagają, warto wiedzieć, że najskuteczniejsze w sukcesu zaparć będą śliwki suszone. Wynoszą one blisko 10 gramów błonnika w 100 gramach produktu. Dodatkowo suszone śliwki mają w sobie wiele witaminy I także dodanego już sorbitolu. Jednak pamiętajmy, że z taką metodą śliwek nie powinno się przesadzać – mimo iż dobre, są również bardzo kaloryczne.
Czy śliwki są czyste i o włączyć je do swojej diety? Powyższe części tych zysków nie powinny pozostawić najmniejszych wątpliwości. Warto jednak podkreślać, iż w niniejszym sukcesie umiar jest najważniejszy, i powiedzenie: co za bardzo, to niezdrowo, potrafi się nie sprawdzić.

O admin

Check Also

Jak wszystek wie gdy więc działać i funkcja tą sprawia przynajmniej 2 razy dziennie

Reklama: Technik dentystyczny Bydgoszcz Jak każdy wie gdy to wyglądać i akcję tą służy przynajmniej …