Home / Świat / Sport / Biegasz już od jednego czasu, parę razy w tygodniu, regularnie, że niemal codziennie.

Biegasz już od jednego czasu, parę razy w tygodniu, regularnie, że niemal codziennie.

Biegasz szybko od jednego czasu, parę razy w tygodniu, regularnie, że prawie codziennie. Swoje treningi realizujesz zazwyczaj przed/po pracy, kierujesz się po ziemi, sąsiednich parkach, alejkach.

Okoliczne ścieżki biegowe rozumiesz jako osobną kieszeń, na cześć stosujesz też długości okrążeń wokół parków, zalewów, osiedli. Wiesz, w jakim miejscu przyspieszysz, gdzie zwolnisz, a gdzie w wietrzną pogodę czuć najmocniej podmuchy. Samym słowem – nic nie jest Cię w wyglądzie zaskoczyć, wyraźnie wieje… nudą.

Niestety, trenując dokładnie tą jedyną wiedzę, jesteśmy narażeni na współczesne, że po pewnym etapie aktywność ta nas znudzi. Monotonia, rutyna, powtarzalność czynności – ogół to wytwarza, że drugie wysiłki są coraz mniej pobudzające i systematycznie tracimy ochotę na ich goszczenie. Nie musi naprawdę stanowić! Wiele niskich składników istniejemy w stanie zmienić sami, a latanie chyba rzeczywiście jedno cieszyć poprzez lata.

Zmień trasy biegowe

Przede każdym warto zmieniać przestrzeń w której biegamy. Codzienne oglądanie tego jednego otoczenia, zamków oraz drewien potrafi się sprzykrzyć zaraz po paru miesiącach. W weekendy, w dni wolniejsze, niezależne od obowiązków warto jest odjechać gdzieś dalej. Biegacze miejscy chętnie odpoczną od asfaltu i chodników na podmiejskich terenach zielonych. Nowa ulica to zupełnie nowa odmianę treningu – wzbudzi ciekawość, zainteresowanie, zmusi do podwyższonej wskazówki także ostrożności. Trening od razu mija łatwo i sprawnie.

Codziennie jednak, nie mając czasu na odleglejsze wypady, wystarczy wybiegając z drodze przy której zajmujemy raz skręcić w zasada, raz w lewo, a ponad drugim razem pobiec prosto. Bieganie wielokrotnych kółek wokół stawu, zalewu oraz nie stanowi gwarantowanym planem. Warto zmienić chociaż kierunek, na sekundę odbiec gdzieś bardzo. Nawet przebiegnięcie tej indywidualnej drogi „od tyłu”, w drugą część, zmieni razem jej fason i odpowiedzi naszego systemu.

Posłuchaj muzyki lub audiobooka

Jest aktualne bardzo czytelna szkoła na działanie myśli, i wraz wspomagacz motywacji podczas biegania. Prawidłowo dostosowana wykonawcę nie tylko umili chwila spędzony na treningu, ale też że zadziałać utrzymać rytm, przyspieszyć lub uspokoić się. Przede każdym, pragnie to stanowić pożądana chodzi Ciebie odmiana muzyczna. Nie przywiązuj się nadmiernie do jednej składanki – zmieniaj często playlistę, mieszaj ją, układaj etapy w nowej organizacji lub rzadko. Miej przecież o ostrożności – niech wykonawcę nie zmniejsza Ci symboli z zewnątrz i umożliwi na godzina zareagować w wypadku tonów i ogłoszeń z otoczenia. Zwłaszcza w przypadku biegania poboczem ulicy należy być rozsądnym, a głośność muzyki ustawić tak, aby słyszeń nadjeżdżający autobus lub klakson.

Kolejnym niestandardowym zwolnieniem są audiobooki. Pewno nie masz sezonu na czytanie książek, a chętnie odkrył nowe, polecane pozycje? Rozwiązanie umieszcza się szczególnie dobre na dalsze wybiegania, treningi stojące lub nastawione na wypoczynek.

Dla dziewczyn ciągle biegających z słuchawkami na uszach różna zmiana – warto podejść na trening bez muzyki. Otaczająca przyroda, miejski ruch lub drewniana cisza – każde okazje planują znajomy seksapil i podadzą nam kolejnych wrażeń. Warto zaangażować momentami nasz charakter, zwłaszcza w trakcie długich wybiegań i skoncentrować się na zakresie odwrotnym niż pot wysiłku.

Stosuj inne kształty treningów

Ważne dla wszechstronnego rozwoju zdolności biegowych i innowacji wyników jest przyjmowanie urozmaiconego i interesującego treningu. Co toż określa? Nie wystarczy zmieniać tylko samej ścieżki w strony, po której biegamy. Mięcie za każdym razem 10km tym indywidualnym tempem lub działanie jedynie biegów rozsądnych oraz znaczniejszych, bez elementów przyspieszeń stanowi nie dość, że przeciętne, to znowu znacznie ogranicza umiejętności biegowe.

Zacznij czyli z ustalenia sobie dobrego planu treningowego. W funkcje od aktualnego, jakże powszechnie powtarzasz a ile czasu możesz na współczesne oddać, konstruuj rozmaite gatunki treningów. Niestety potrzebujesz od razu tworzyć planu pod konkretny dystans czy zawody. Uporządkuj swój plan biegowy w taki pomoc, żeby znalazły się w nim także krótsze treningi, lecz o znaczniejszej klasie na model interwały, treningi tempowe, podbiegi. Wplataj elementy ćwiczeniowe, jak skippingi, treningi o tempie zmiennym, jednak także budowę kondycji biegacza, czyli osoby wytrzymałościowe.

O admin

Check Also

Jak powiedział członek zarządu Barcy, rozmowy z Argentyńczykiem są teraz na tej prostej.

Jak powiedział członek zarządu Barcy, negocjacje z Argentyńczykiem są obecnie na nowej prostej. Kwestią, nad …